Monday, May 01, 2006

冰心玉壶

呵呵。。。
四月结束了,
是时候向不乖巧的亲亲算账了。

五某啊。。
别忘了你对 [*** 恋 ~影~ 阁***] 的承若哦!

ASATO亲啊。。
我一直都很期待你的 [早安] 一篇呢!
怎么到现在都还不贴上来呢?
嗯。。所以,
这个月份,你要贴两篇文文哦!


回归正题 -- 冰心玉壶

在之前,五某曾经给我玩过一个游戏,
游戏不好玩,问题却有意思。
所以,
我把问题搬过来了,
大家一起玩吧!
(要写真心话哦!)

1。 你与小影是在什么情况下认识的?
2。 认识多久了?
3。 小影有别于一般人的特点吗?
4。 在你心目中小影是怎样的人?

亲亲们啊。。好好地回忆你我俩的 “当初” 吧!

另一: 回答了此篇的亲亲,这月份就不须贴文了。
另二: 欠我两篇文者,就可减少一篇。
另三: G亲啊,这篇。。你就不必回我了。(电话中聊吧!)

3 Comments:

Blogger 枭银 said...

Em....
A1: when u sit beside me.
A2: since when u sit beside me.
A3: special characteristics?
Em....
Make people angry, make people sad. make people get mad, make people crazy. make people look stupid not not u!
A4: Jz like me....
A human jz same as ME...
^_^

5/14/2006 12:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

KENL亲啊。。

你说什么make people angry, make people sad, make people get mad, make people crazy, make....

那是谁呀?
我不认识。。。

谢谢你的参与。

5/14/2006 5:33 PM  
Blogger 枭银 said...

Who is the fist who open this blog and the biggest owner of this blog, then is the one that I'm talking about.

If you still have any problem especially "physical needs", feel free to look for me.

I'll be on that "thing" any time as you wish.

在此献上吻一个。

6/13/2006 6:35 PM  

Post a Comment

<< Home